.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار رشت: روابط عمومي‌ها بايد خبرساز باشند

شهردار رشت گفت: روابط عمومي‌ها بايد خبرساز باشند و با اعتمادسازي اقدام‌هاي انجام شده را به شهروندان انتقال دهند.

محمود فريدوني در نشست با روابط عمومي‌ها در شهرداري اين شهر نقش و جايگاه روابط عمومي در جلب اعتماد برون و درون سازماني را مهم خواند.

وي اظهار داشت: روابط عمومي نزديك‌ترين عضو به پيكره يك مجموعه است و با توجه به اينكه امروز نقش آمار و نظرسنجي بسيار مهم شمرده مي‌شود، هنر روابط عمومي بايد پردازش نيازها و برآورده كردن آنها باشد.

شهردار رشت با بيان اينكه ارتباطات حرف نخست را در همه موارد مي‌زند، تصريح كرد: اگر اين امر با انتقال فرهنگ همراه باشد بسيار موثرتر است.

وي برپايي همايش‌ها، كلاس‌هاي آموزشي و آگاهي رابطان از رويدادهاي پيش روي مديران مربوطه را مهم دانست.

فريدوني همچنين فعاليت‌هاي فرهنگي را هزينه‌بر خواند و سرمايه‌گذاري در اين بخش را مورد تاكيد قرار داد.

عضو شوراي اسلامي شهر رشت نيز در اين نشست با تاكيد بر ضرورت فعاليت چشمگير روابط عمومي شورا و شهرداري گفت: فعاليت‌هاي فرهنگي شهرداري رشت در عرصه كشوري مطرح است.

محمود مباحي افزود: شهرداري رشت در سطح كشور تنها شهرداري محسوب مي‌شود كه گروه موزيك دارد و اين موضوع مورد توجه مسافران و مخاطبان است.

مدير روابط عمومي شهرداري رشت نيز در اين نشست با تشريح عملكرد و فعاليت‌هاي روابط عمومي مركز، مناطق و سازمان‌هاي تابعه شهرداري، خواستار حضور موثر رابطان در تمام عرصه‌هاي فعاليت به منظور تسريع در انعكاس عملكرد شهرداري به رسانه‌هاي گروهي و مطبوعات شد.

عليرضا حسني اظهار داشت: روابط عمومي آينه تمام نماي عملكرد هر نهاد و سازمان است و نه تنها پل ارتباطي دوسويه بين مردم و سازمان بلكه سه سويه در كل جامعه محسوب مي‌شود.

وي با تاكيد بر نقش و جايگاه و تثبيت موقعيت رابطان در سازمان‌ها و مناطق، از برگزاري همايش روابط عمومي‌هاي شهرداري‌هاي گيلان براي پر رنگ كردن جايگاه كلانشهر رشت در كشور و ايجاد يك منشور واحد روابط عمومي شهرداري‌هاي استان خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.